Bu Blogda Ara

10 Eylül 2010 Cuma

MUTLUYUM!

Mutluyum! Çünkü yaşadığım her hayal kırıklığı gücümü daha da arttırıyor ve ileriki zamanlarda ne yapmam gerektiğini öğretiyor bana..Hayatımdaki fazlalıklar temizleniyor birer birer... Mutluyum! Çünkü beni üzenler daha çok üzülüyor eninde sonunda.. Ve bunu izlemek inanın çok keyifli :) Mutluyum! Çünkü en azından işe yaramaz, kişiliksiz bir insan değilim...

Mutluyum! Ara sıra da olsa başımı yastığa koyup sadece kendimi düşünüp yorumlayabiliyorum yaşadıklarımı... Mutluyum! Çünkü her şeye rağmen dimdik ayakta durabiliyorum hala... Mutluyum! Çünkü yaşama sevincim bitmiyor :) Mutluyum! Çünkü dostlukların, sağlam arkadaşlıkların yok olmaya başladığı şu günlerde etrafımda bir sürü dostum, arkadaşım ve güvenebileceğim insanlar var.. İşte her şeye rağmen MUTLUYUM :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder